jmaustralien

Alla inlägg under november 2012

Av Moa och Joakim - 11 november 2012 17:49

Idag är det din dag pappi ! Grattis på farsdag, jag älskar dig Farsan!

Av Moa och Joakim - 11 november 2012 17:49

Idag är det din dag pappi ! Grattis på farsdag, jag älskar dig Farsan!

Av Moa och Joakim - 6 november 2012 12:45

Jag har varit sjuk ett tag nu och börjar bli riktigt trött på det ! Vill bli frisk nu. Jag har troligtvis fått influensan :(, men har trots det varit på stranden idag och boogie bordat :), ( det är små surfbrädor som man åker på vågorna med :),)
Joakim jobbar inatt ;/, men förhoppningsvis så får någon av oss ett annat och bättre jobb så att han kan sluta där!, det stället han jobbar på är inte bra !,

Imorgon har vi day off ifrån hostlet så då blir det MovieWorld :), dags för lite bergodalbarnor :), längtar :)!

Annat har vi det bra här hehe :),
Och imorgon fyller lille Mille år :), grattis till honom :)
Håll utkik imorgon och de närmaste dagarna efter ett videoinlägg :)
Puss// Moa :)

Av Moa och Joakim - 1 november 2012 03:49

Igår var vi på Sea World, en av de tre världarna som ingår i ett guldpass som vi också köpt. De andra är Movie World och Wet'n'wild. Vi hade inte så stora förväntningar på Sea World som vi har på de andra som vi ska besöka senare! Moa tyckte vattenlandet var bäst och jag tyckte klätterdelen. Gick på en 10 cm planka 15m upp i luften utan att hålla i någonting, jättekul. Hade säkerhetslina såklart. Här är bilder från igår.

Av Moa och Joakim - 1 november 2012 03:49

Igår var vi på Sea World, en av de tre världarna som ingår i ett guldpass som vi också köpt. De andra är Movie World och Wet'n'wild. Vi hade inte så stora förväntningar på Sea World som vi har på de andra som vi ska besöka senare! Moa tyckte vattenlandet var bäst och jag tyckte klätterdelen. Gick på en 10 cm planka 15m upp i luften utan att hålla i någonting, jättekul. Hade säkerhetslina såklart. Här är bilder från igår.

Presentation


Ett äventyr i Australien med Joakim & Moa.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards