jmaustralien

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Racing

Av Moa och Joakim - 19 oktober 2012 15:03

Racingen har kommit till stan och spärrat av överallt, och vårt boende ligger mitt i den avspärrade banan så vi har fått vip-biljetter till området, tydligen värt $200. Så vi var ute och tittade lite innan, fattar inte om det är tävling, förberedelser eller om de bara kör. Set håller på hela helgen så något tävlingsrace måste det bli! Roligt är att Moa ska på arbetsintervju på måndag på Bakery Delight i Broadbeach, hoppas hon får det! Nu kommer lite bilder från vad vi såg av bilarna idag.

 
 
Ingen bild

ingalill

19 oktober 2012 16:25

Vad är det för jobb ligger det där ni är nu eller hoppas det löser sig men hur går det för moa o sova om du jobbar natt hon som är så mörkrädd kram på er

Moa och Joakim

21 oktober 2012 09:12

Det ligger tio minuter iväg med buss så det är inte så långt iväg :). Det är ingen fara så länge jag inte är själv:), hehe kram :)

 
Ingen bild

mormor

20 oktober 2012 14:11

Häftiga bilder

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa och Joakim - 30 april 2013 10:00

Grattis pa din dag lilla mamma! Hoppas att du far en fantastisk dag (aven om inte jag och babbe ar hemma hahha ) Du ar varldens basta mamma och  jag alskar dig! Snart ar jag och joakim hemma och da ska det firas med vinetta  hahah! Kram och puss ...

Av Moa och Joakim - 21 februari 2013 05:16

Hejsan dar hemma i kalla sverige! vi har det bra har i brisbane men dock har vi jattedaligt vader, det bara regnar och regnar =( det ar som att vara hemma en svensk sommar med regn de flesta dagarna vilket ar kasst! . Jag och joakim jobbar pa med v...

Av Moa och Joakim - 1 februari 2013 04:09

Under helgen var det nationaldagen har i Australien. Sa vi kladde upp oss i Australienklader och virade in oss i flaggor och gav oss ut i det piskande regnet. Vad gor man inte for att integrera i sitt nya land. Pizzan satt fint som maltid och sa har ...

Av Moa och Joakim - 1 februari 2013 04:06


Vi har borjat fa lite besok av olika sorters djur nu pa sista tiden. Forutom myror och diverse smakryp overallt sa har det varit en ratta  som sprngit genom koket ett par ganger. Men den storsta husgasten maste vara nar en Possum satt pa fonsterkarme...

Presentation


Ett äventyr i Australien med Joakim & Moa.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards